fredag 30 september 2016

Ett sista puss

Vi saknar dig vår stjärna

och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer
både far och mor

Du bor i våra hjärtan

men i oss finns ett sår
Ett barn för lite
finns det alltid i familjen vår

Familj
foto: moments by Louise
Att det var mer än ett helt år sedan jag höll henne. Sedan jag kramade och pussade på henne. Det är något som känns så overkligt. Den 30 september 2015 kommer jag aldrig att glömma och inte heller dagarna innan eller dagarna efter. Det var alltså 1 år sedan vår Eveleen blev en stjärna på himlen. Sedan dess har här alltid funnits en tomhet som är svår att förklara. Jag skulle så gärna hålla henne en gång till. Känna de knubbiga små låren och se de förundrade ögonen. Ändå är jag så glad att hon slapp att lida längre än vad hon gjorde. Jag är också glad att hon klarade så pass många månader i livet. Hon är nu 1 år och 5.5 månader där uppe och har alldeles nyligen fått sällskap av vår hund Maja. Eveleen vår yngsta dotter ska nu också bli storasyster och vi ska se till att hennes småsyskon kommer få veta allt om sin otroliga storasyster. 
Aldrig glömd, alltid Älskad, Evigt Saknad.
Älskad
foto: Moments by Louise
Denna blogg är främst tillägnad vår kära Eveleen. Eveleen ska snart bli storasyster.
30 september kommer alltid ha en helig plats i våra hjärtan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar